Информация за доставка

Как да направите поръчка?

Разгледайте продуктите в нашия каталог и изберете желаните от Вас. За да ги добавите във Вашата виртуална кошница за пазаруване, натиснете бутона "КУПИ / ПОРЪЧАЙ". След това натиснете бутон "КОШНИЦА", за да прегледате списъка на поръчаните стоки. При някои от стоките трябва да сте избрали задължителни опции като количество, цвят, размер и др. Без тях няма да може да добавите желания от вас продукт. След като сте добавили всички желани стоки, натиснете бутон "ПЛАЩАНЕ / ПОТВЪРДИ". Следват няколко поредни стъпки, в които трябва да въведете необходимата информация за да финализирате Вашата поръчка.

След направена поръчка, ще се свържем с Вас на посочения телефон за да потвъждение.


Доставки с куриерска фирма


Разходите за доставка са изцяло за сметка на Клиента. Rzona.bg може да достави избраните от Вас стоки, с куриерска фирма, която предпочитате. Работим с Еконт експрес и Лео Експрес. Преди експедицията, Вие ще сте информирани за стойността на доставката.

www.rzona.bg има сключени договори с някои куриерски фирми, като по този начин Клиентът ползва отстъпка при ползване на услугата.

Предоставяме възможност за изпращане като пощенска пратка, както и услугата доставка офис-офис, съобразно клоновата мрежа на спедиторската фирма. 

Срокове за доставка

Според вида на населеното място, Вие ще бъдете информирани за срока на доставката. Стандартният срок на доставка е до 1-30 дни. Поръчки, получени след 16.00 часа, се обработват на следващия ден.  

След получаване на поръчката ще се вържем с вас чрез e-mail и телефон, за да потвърдим вашата поръчка и да уточним някои подробности, както и да Ви информираме за най-удачния вариант на доставка като време и цена.

Ако имате допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас на телефон: +359  885 019 322.

Поръчките се изпращат само след потвърждение на Клиента относно цената, срока и стойността на поръчката и доставката. 

За стоки, които са по поръчка и са налични в склад на доставчик, ще бъдете допълнително информирани за точната дата на експедиция и доставка до адреса на клиента.

Сървис тийм ЕООД не носи отговорност за забавяне на пратки от страна на куриерска фирма, след предоставянето на поръчката към куриера.

Какви начини на плащане поддържаме?

1. С наложен платеж - заплащате на куриера, в момента на доставката.

2. Плащане с банков превод - Вашата поръчка може да заплатите по банков път. В основанието за превода запишете номера на поръчката си.

Нашите банкови детайли са:

Банка ИНВЕСТБАНК АД

BG03 IORT 7375 1002 8027 00

СЪРВИС ТИЙМ ЕООД

Ако желаете да получите данъчна фактура към поръчката си, моля въведете данните за вашата фирма и отбележете това в полето за пояснения.

Сървис тийм ЕООД не е в режим по ДДС и съответно фактурите, които се издават са опростени.